Το πρωινό είναι το πιο απαραίτητο γεύμα της ημέρας, όμως πόσο πιστή είσαι σε αυτό.
Η έλλειψη χρόνου για την προετοιμασία του, πολλές φορές σε απομακρύνει από ένα υγιεινό και θρεπτικό πρωινό που θα σε κρατήσει ως το επόμενο γεύμα και θα δώσει βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό σου.

Η εύκολη και απόλυτα υγιεινή επιλογή, που θα δώσει ώθηση στον μεταβολισμό σου είναι τα smoothies. Χρειάζεσαι λίγα μόλις λεπτά, ένα μπλέντερ και φρούτα ή λαχανικά που σου αρέσουν για να δημιουργήσεις ένα διαφορετικό πρωινό κάθε μέρα.

Ενδεικτικά σου παραθέτουμε 3 βασικές συνταγές για θρεπτικά smoothies, όμως μπορείς να προσθέσεις πολλά ακόμη.

Smoothie με αβοκάντο
Χτυπάς σε ένα μπλέντερ μισό αβοκάντο, 1 κουταλιά της σούπας μέλι, 1 μπανάνα, αχλάδι, μάνγκο (ή όποιο άλλο φρούτο σου αρέσει) και προσθέτεις το γάλα που προτιμάς και προαιρετικά μια κουταλιά λεμόνι.

Smoothie μήλου με κανέλα
Με τον ίδιο τρόπο χτυπάς στο μπλέντερ 1 μήλο,1 μπανάνα, μια χούφτα ωμά αμύγδαλα, δύο κουταλιές γιαούρτι και μισό φλιτζάνι γάλα. Όταν ομογενοποιηθεί προσθέτεις την κανέλα που θα δώσει απίθανη γεύση και είναι το πιο θρεπτικό και αντιοξειδωτικό συστατικό.

Smoothie σοκολάτα πορτοκαλιού
Θα χρειαστείς 1 μπανάνα, χυμό από 2 πορτοκάλια, 1 γιαούρτι και λίγες κουταλιές πραλίνα φουντουκιού.
Τα ανακατεύεις σε ένα μπλέντερ, βάζεις και δύο τρία παγάκια και προσφέρεις το πιο σοκολατένιο πρωινό.

Τα παιδιά θα τα λατρέψουν και θα είσαι σίγουρη ότι παίρνουν τις απαραίτητες βιταμίνες τους με το «καλημέρα». Όσο για σένα, θα δεις πραγματική διαφορά στο δέρμα σου και θα έχεις μεγαλύτερη ενέργεια όλη την ημέρα.