Η«ισχύς εν τη ενώσει», σκέφτηκε ο Giorgio Armani και αποφάσισε στα 86 του χρόνια, να ενώσει τους ανεξάρτητους ιταλικούς οίκους μόδας σ’ ένα νέο italian project. Η απόφαση, έρχεται ως αποτέλεσμα της σκληρής πραγματικότητας που αντιμετωπίζουν εδώ και ένα χρόνο οι πολυτελείς οίκοι μόδας, που λόγω της πανδημίας βλέπουν τους άλλοτε υπέρογκους τζίρους τους να εξανεμίζονται.

Έτσι, ο πολυπράγμων Giorgio κάλεσε τα μεγάλα ιταλικά brands, που δεν ανήκουν σε ομίλους όπως οι LVMH και Kering, για να δημιουργήσουν μια κοινοπραξία και να ενώσουν τις δυνάμεις τους. Οι πρώτες επαφές φαίνεται ότι έγιναν με τους Dolce & Cabana, Prada και Versace καθώς οι Gucci, Fendi και Bulgari, έχουν εξαγοραστεί από τους κολοσσούς LVMH και Kering.

Ο Armani μιλώντας στην αμερικανική Vogue, παρουσίασε το νέο του όραμα λέγοντάς, ότι «οι συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία, τον ανάγκασαν να «ανοίξει τα μάτια του» και να δει ότι μόνο μέσα από τις συνεργασίες, μπορεί να σωθεί η ιταλική μάδα.

Ο Armani, που πάντα επέμενε να κρατάει ανεξάρτητο τον πολυτελή του οίκο, που εκτός από ρούχα, καλλυντικά, αξεσουάρ και αρώματα περιλαμβάνει πολυτελή ξενοδοχεία, καφέ και εστιατόρια σε πολλά σημεία του πλανήτη, υποστηρίζει ότι η κοινοπραξία δεν θα εξαγοράζει κανέναν.

Παρόμοια θέση παίρνουν και οι Dolce & Gabbana οι οποίοι πρόσφατα απέρριψαν μια πιθανή συνεργασία με τον όμιλο Kering, με τον Dolce, να αποκαλύπτει για πρώτη φορά τη δημιουργία ενός μεγάλου «ιταλικού project», στο οποίο θα συμμετέχει η πανίσχυρη οικογένεια Agneli μέσω της εταιρείας Exor, η οποία πρόσφατα απέκτησε το 24% της Christian Louboutin.

Η παρουσία της οικογένειας Agneli σ’ αυτό το εγχείρημα, δείχνει, πως οι ομάδες είναι αυτές που καταφέρνουν να επιζήσουν στις δύσκολες συνθήκες.