Σίγουρα τώρα που αρχίζουν οι γιορτές, τα τραπέζια και οι καταχρήσεις γενικότερα, μπορεί να ανησυχείς λίγο περισσότερο για τη σιλουέτα σου. Και εν μέρει είναι λογικό γιατί το πιο πιθανό είναι να καταναλώσεις μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού από την καθημερινότητα σου.

Υπάρχουν όμως μερικοί εύκολοι τρόποι που μπορείς να ακολουθήσεις ώστε να μην βρεθείς την αρχή του καινούργιου χρόνου, με περισσότερα κιλά. Ποιοι είναι αυτοί;

Αρχικά, προσπάθησε να χρησιμοποιείς τις σκάλες λίγο περισσότερο από το ασανσέρ. Μην αποφεύγεις να ανεβοκατέβεις σκαλιά, είτε βρίσκεσαι στο σπίτι, στη δουλειά ή σε κάποιο εμπορικό κέντρο. Μπορεί να το θεωρείς βαρετό, αλλά τα αποτελέσματα που θα δεις στην καρδιά και στα κάτω άκρα σου, θα σε δικαιώσουν.

Επίσης, μην αμελείς το περπάτημά σου. Οι γιορτινές μέρες δεν αποτελούν δικαιολογία για να παρατήσεις την άσκηση σου, αντίθετα τώρα είναι που πρέπει να είσαι πιο επιμελής από ποτέ. Συνεχίζοντας τη γυμναστική σου, ακόμα και με λιγότερη ένταση, θα σε βοηθήσει να καταναλώσεις πιο εύκολα τις επιπλέον θερμίδες και να διατηρήσεις το βάρος σου.

Αν σου αρέσει το πατινάζ, είναι ευκαιρία με τα παγοδρόμια που έχουν ανοίξει σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, να εξασκήσεις τις ικανότητές σου και ταυτόχρονα να αθληθείς.

Αν δουλεύεις αρκετές ώρες από το σπίτι, δοκίμασε να αντικαταστήσεις την καρέκλα με μια μεγάλη μπάλα γυμναστικής. Ειδικά αν έχεις ενοχλήσεις στη μέση σου, η διαφορά που θα δεις στο σώμα σου και στην ισορροπία σου θα είναι τεράστια.

Φυσικά δεν θα πρέπει να αμελήσεις και μια μορφή φυσικής άσκησης που συνδυάζεται με την απόλαυση, το σεξ. Αν είσαι σε σχέση, εκμεταλλεύσου αυτές τις μέρες και επιδίωξε τις συνευρέσεις με τον σύντροφό σου. Και για ελεύθερες είναι μια καλή περίοδος για νέες γνωριμίες. Βγες έξω και διασκέδασε!

Άρχισε να παρκάρεις λίγο πιο μακριά από ότι συνήθως και αύξησε τα καθημερινά σου βήματα. Οι μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σου θα βοηθήσουν τη συνολική φυσική σου κατάσταση.

Υιοθέτησε ένα κατοικίδιο. Μ’ αυτόν τον τρόπο και θα βοηθήσεις ένα αδέσποτο ζωάκι και θα αρχίσεις να κινείσαι περισσότερο, βγαίνοντας βόλτες έξω μαζί του. Άσε που θα βελτιώσεις σημαντικά και την ψυχολογία σου.

Πήγαινε σε βραδιές χορού. Ως γνωστόν με τον χορό καις πολλές θερμίδες και ταυτόχρονα διασκεδάζεις, εκφράζεσαι και χαλαρώνεις. Διάλεξε τις μέρες που σε βολεύουν, πάρε μαζί σου κάποια φίλη σου ή και μόνη σου, και δοκίμασε τις χορευτικές σου φιγούρες. Ένας ωραίος τρόπος εκτόνωσης που θα βοηθήσει να κοινωνικοποιηθείς περισσότερο.

Το γνωρίζουμε ότι είναι δύσκολο να αλλάξεις συνήθειες σου αλλά μερικές φορές χρειάζεται μια μικρή προσπάθεια για να διατηρήσεις τη σιλουέτα σου. Και πίστεψέ μας αξίζει τον κόπο, καθώς βελτιώνεις και τη γενικότερη κατάσταση της υγείας σου! Διπλό όφελος δηλαδή!