Το τέλος των γιορτών κηρύσσεται επίσημα με το άνοιγμα των σχολείων. Αυτήν την πρώτη βδομάδα λοιπόν, που κάθε κατεργάρης επιστρέφει στον πάγκο του, είναι η κατάλληλη εποχή για να ξεκινήσεις διατροφή και να επιστρέψεις στο παλιό, καλό, συντηρητικό πρόγραμμα διατροφής σου!

Απέφυγε λοιπόν να ανέβεις στη ζυγαριά, άφησέ την για τον επόμενο μήνα και ακολούθησε ανώδυνες, μικρές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να αφήσεις πίσω τις ενοχές των γιορτών. Άλλωστε δεν είναι και για θάνατο εάν απόλαυσες τις λιχουδιές των Χριστουγέννων.

Καταρχήν οι διαιτολόγοι είναι ξεκάθαροι ως προς τα 5 γεύματα την ημέρα. Η σωστή διατροφή προϋποθέτει «γεμάτο» στομάχι για να ελέγχεις καλύτερα την όρεξη σου και να μη βαραίνεις τα γεύματά σου μετά το απόγευμα.

diatrofi-gia-tis-atasthaleies-meta-tis-giortes-2

Σαν ενδιάμεσα σνακ προτίμησε φρέσκα φρούτα ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών.

Στα κύρια γεύματα της ημέρας φρόντισε να έχεις απαραίτητα και σαλάτα μαζί με πρωτεΐνη όπως τόνο, κοτόπουλο, αυγό, τυρί ή συνδυασμό όλων αυτών. Εναλλακτικά, μπορείς να φτιάξεις μια σαλάτα με πλιγούρι, φακές ή μαυρομάτικα φασόλια και να περιορίσεις για κάποιο διάστημα τα αμυλούχα λαχανικά και τα ζυμαρικά.

Περιόρισε τη χρήση ελαιόλαδου σε 1 κουταλιά της σούπας ανά μερίδα (μέχρι 2-3 κουταλιές της σούπας ημερησίως), καθώς χωρίς να το καταλαβαίνεις προσθέτεις πολλές θερμίδες στο γεύμα σου.

Φρόντισε όσο περνά η μέρα να μειώνεις και τα γεύματα σου με το βράδυ να έχει τη μικρότερη και πιο ελαφριά μερίδα. Λίγοι ξηροί καρποί ή ένα φρούτο είναι το ιδανικό γεύμα για κλείσεις την ημέρα σου.

Απέφυγε να τσιμπολογάς και απομάκρυνε όλους τους πειρασμούς που έχουν ξεμείνει από τις γιορτές. Κατανάλωσε αρκετό νερό για να μπορέσει ο οργανισμός σου να αποβάλλει τις τοξίνες και ξαναθυμήσου εκείνη τη συνδρομή που πληρώνεις στο γυμναστήριο!

Με λίγη καλή προσπάθεια θα ξαναβρεθείς σύντομα στο επιθυμητό σου βάρος!