Η εξωτερική εμφάνιση καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τη στάση που έχουν οι άνθρωποι απέναντι μας. Πόσο μάλλον σε μια επαγγελματική συνάντηση ή συνέντευξη που συχνά το πρώτο δευτερόλεπτο είναι ίσως και το πιο καθοριστικό για το αποτέλεσμα. Πόσοι όμως έχουν την δυνατότητα να εμφανιστούν σε ένα τόσο απαιτητικό ραντεβού με το κατάλληλο, καλοραμμένο κοστούμι, συνδυασμένο με το ιδανικό πουκάμισο ή top και να κερδίσουν τους πρώτους πόντους στο παιχνίδι των εντυπώσεων;

Μάλλον όχι πολλοί γι’ αυτό και η H&M σκέφτηκε να δημιουργήσει μια υπηρεσία ενοικίασης κοστουμιών που βρήκε μεγάλη ανταπόκριση στη Βρετανία και επεκτείνεται στα μέσα Μάιου και στις ΗΠΑ.
Η υπηρεσία απευθύνεται σε εκείνους, που έχουν μια επαγγελματική συνάντηση και θέλουν ένα καινούργιο κοστούμι ή έχουν περάσει στη δεύτερη φάση της αξιολόγησης, για μια νέα εργασία και δεν έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν ένα καινούργιο. Μπορούν λοιπόν να το νοικιάσουν για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα σε χαμηλή τιμή.

Το άγχος, η νευρικότητα και η αμφιβολία που νιώθουν όχι μόνο τα νέα παιδιά που αναζητούν εργασία, αλλά και πιο ώριμοι άνθρωποι που έχασαν τη δουλειά τους και ψάχνουν κάτι καινούργιο, συχνά έχει αρνητικό αντίκτυπο στην επιτυχία που επιδιώκουν.

Ο Αμερικανός σκηνοθέτη Mark Romanek, δημιούργησε μια ταινία μικρού μήκους στην οποία καταγράφει ακριβώς αυτή την ψυχολογία των ανθρώπων που αναζητούν εργασία, δείχνοντας πόσο ανάγκη έχουν εκείνη τη στιγμή, να φορούν ένα αξιοπρεπές ρούχο που θα τους δώσει την αυτοπεποίθηση και τη σιγουριά να εκφράσουν τον εαυτό τους και να δείξουν τα ταλέντα και τις δεξιότητες τους.

Καλώς ή κακώς η εμφάνιση και η πρώτη εντύπωση κερδίζει πιο γρήγορα κάποιον από τα πτυχία, τις ικανότητες και την ευφυία. Μη χάνεις στο παιχνίδι των εντυπώσεων όταν έχεις τις δυνατότητες να το κερδίσεις και να δείξεις ποιος είσαι.