Η νέα συλλογή του Jimmy Choo έχει μια μοναδικότητα. Βασίστηκε εξ’ ολοκλήρου σε σχέδια που του έστειλαν θαυμαστές του, που πήραν μέρος σ’ έναν πρωτότυπο διαγωνισμό που ξεκίνησε ο ίδιος εν μέσω των lockdown, σε μια προσπάθεια να ξυπνήσει τη δημιουργικότητα ανθρώπων που δεν σχετίζονται με την βιομηχανία της μόδας. Και όπως φαίνεται η ιδέα έβγαλε στην επιφάνεια θησαυρούς.  

Η καλλιτεχνική διευθύντρια Sandra Choi, ενθάρρυνε μέσα από το Instagram ανθρώπους που αγαπούν το παπούτσι να αποτυπώσουν τις ιδέες τους σ’ ένα χαρτί και να δημιουργήσουν το δικό τους παπούτσι με την υπογραφή Jimmy Choo. 

Πάνω από 10.000 σκίτσα υποβλήθηκαν συνολικά ενώ τα 10 πιο δημιουργικά και ευφάνταστα από αυτά, επιλέχθηκαν να δημιουργηθούν και να πωληθούν, με το 100% των κερδών να πηγαίνει στο φιλανθρωπικό οργανισμό Women For Women International. 

«Ήθελα να μοιραστώ την αγάπη μου για το σκίτσο με τους ανθρώπους που ακολουθούν τον Jimmy Choo με την ελπίδα ότι θα προσφέρει μια στιγμή απόδρασης, από την καραντίνα» δήλωσε η Choi.  

Ο αριθμός των σκίτσων και των ιστοριών που έλαβαν οι συνεργάτες του οίκου ήταν εντυπωσιακός με εκατοντάδες από αυτά να είναι πραγματικά μοναδικά. 

Credits φωτογραφιών: Jimmy Choo website