Γρήγορη, εύκολη και γευστική τόνωση! Αν και εσύ αποφεύγεις τα smoothies σου να περιέχουν λαχανικά και άλλα πράσινα φρούτα, ίσως να αγνοείς την διαφορετική αίσθηση που δίνουν στον οργανισμό σου τα πράσινα smoothies!

Μέσα σε 5 λεπτά μπορείς να ετοιμάσεις ένα τονωτικό smoothie που θα σε γεμίσει ενέργεια και θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος!

prasino-smoothie-2

Τι θα χρειαστείς:

  • 1 κατεψυγμένη μπανάνα
  • 1 φλιτζάνι (30 γραμμάρια) σπανάκι baby, φρέσκο ή κατεψυγμένο (στύψε την υγρασία αν είναι κατεψυγμένο)
  • 2 μεζούρες πρωτεΐνης κολλαγόνου σε σκόνη ή vegan πρωτεΐνης σε σκόνη
  • 1 κουταλιά της σούπας (7 γραμμάρια) αλεσμένο λιναρόσπορο
  • 1 κουταλιά της σούπας (15 ml) φυστικοβούτυρο (ή βούτυρο ξηρών καρπών της επιλογής σου)
  • 1 φλιτζάνι (237 ml) γάλα αμυγδάλου (ή γάλα της επιλογής σου)
  • Αμύγδαλα σε φέτες, για το σερβίρισμα

Πρόσθεσε την μπανάνα, το σπανάκι, τη σκόνη πρωτεΐνης, τον αλεσμένο λιναρόσπορο, το φυστικοβούτυρο και το γάλα αμυγδάλου σε ένα μπλέντερ κι ανακάτεψε καλά μέχρι να γίνει λείο.
Αν το smoothie σου χρειάζεται περισσότερα υγρά, μπορείς να προσθέσεις περισσότερο γάλα αμυγδάλου ή νερό.
Άδειασε το σ’ ένα φλιτζάνι, πρόσθεσε από πάνω κομμένα αμύγδαλα και απόλαυσέ το!

prasino-smoothie-3

Τα πράσινα smoothies με φρούτα και λαχανικά, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και ανόργανα άλατα που βοηθάνε στον μεταβολισμό. Καταναλώνοντας τακτικά πράσινα smoothies θα βοηθήσεις το σώμα σου στην προσπάθειά του να απομακρύνει τις τοξίνες από το αίμα και στο να σταθεροποιήσει την χοληστερόλη και τα επίπεδα ζαχάρου. Επίσης, μπορεί να μειώσεις τους κινδύνους μόλυνσης και αυτοάνοσων ασθενειών.

Βάλε λοιπόν τα πράσινα smoothies στην καθημερινή σου διατροφή και παρατήρησε την θετική αλλαγή και στο βάρος σου! Ιδανικά για μια μικρή αποτοξίνωση του οργανισμού, τα πράσινα smoothies σε περιμένουν να τα δοκιμάσεις!