Τελικά η διατροφή δεν βοηθά μόνο στην καλή υγεία αλλά και στην ψυχική ισορροπία. Ποιος θα το περίμενε ότι υπάρχουν τροφές που μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στη αύξηση του άγχους και του στρες με τον καφέ και το αλκοόλ να είναι φυσικά στην κορυφή της λίστας και με τη ζάχαρη να ακολουθεί. 

Όταν νιώθεις πιεσμένη ή αγχωμένη η κατανάλωση αυτών των προϊόντων δεν είναι η κατάλληλη επιλογή καθώς δε θα σε βοηθήσουν να ηρεμήσεις.   

Αντίθετα, υπάρχουν τροφές που σου δίνουν ενέργεια και την ίδια στιγμή αποφέρουν μια εξαιρετική ηρεμία. 

Τα αμύγδαλα δεν είναι μόνο ένα θρεπτικό πρωινό ή σνακ μέσα στην ημέρα αλλά και μια τροφή που προστατεύει από το άγχος. Eίναι πλούσια σε μαγνήσιο, ψευδάργυρο, βιταμίνες Β2, C, και Ε και ακόρεστα λίπη, που αποτελούν ασπίδα κατά των ελεύθερων ριζών που ευθύνονται για την εμφάνιση καρκίνου. Το γεγονός ότι συμβάλλουν στην μείωση του άγχους κάνουν τα αμύγδαλα μια σούπερ τροφή.  

Τα σπαράγγια, μπορεί να μην είναι μια καθημερινή επιλογή στο τραπέζι σου όμως είναι τόση η θρεπτική τους αξία που ίσως το ξανασκεφτείς. Είναι πλούσια σε φολικό οξύ και βιταμίνη Β βασικοί παράγοντες για την παραγωγή σεροτονίνης, που συμβάλλει στην καλή διάθεση. Είναι μια εξαιρετική επιλογή για τραπέζι με φίλους καθώς θα ανεβάσει την διάθεση και θα έχεις για να έχουν όλοι μια ωραία βραδιά. 

Ελάχιστοι γνωρίζουν ότι οι πιπεριές και ιδιαίτερα οι κόκκινες περιέχουν τη διπλάσια ποσότητα βιταμίνης C απ’ ότι τα πορτοκάλια και ενισχύουν την ψυχική και συναισθηματική ηρεμία.  

Τα φασόλια σόγιας, τα ρεβίθια, οι φακές και γενικά τα εμπλουτισμένα δημητριακά, τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο, είναι επίσης ευεργετικά για την καλή διάθεση.  

Δεν έχεις λοιπόν παρά να εντάξεις αυτές τις τροφές στην καθημερινή σου διατροφή και να κάνεις ένα μικρό αλλά καθοριστικό βήμα για την ηρεμία και την αντιμετώπιση του άγχους.