Το ξέρουμε ότι σου ακούγεται δύσκολο, ίσως κι ακατόρθωτο να έχεις πάντα υγιεινά πιάτα διαθέσιμα στο σπίτι, τόσο για σένα, όσο και για την οικογένεια. Όλοι έχουμε διαφορετικές επιθυμίες και ανάγκες, οι οποίες αναπόφευκτα επηρεάζουν τις διατροφικές μας επιλογές.

Η ευελιξία των γευμάτων καθώς και να το είσαι ευχαριστημένη με το φαγητό που τρως βοηθάει να βρεθεί η μαγική ισορροπία που χρειάζεσαι. Φυσικά οι διατροφικές ανάγκες διαφέρουν ανάλογα με την ηλικία και αυτό θα πρέπει να υπολογίζεται επίσης.

Υπάρχουν όμως μερικές απλές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις εύκολα και γρήγορα υγιεινά πιάτα στο τραπέζι σου.

  1. Προετοιμασία γευμάτων

Ακούγεται τετριμμένο αλλά η καλή προετοιμασία είναι η μισή λύση του προβλήματος! Το μαγείρεμα μπορεί να απαιτεί πολύ χρόνο, αλλά έχοντας τρόφιμα έτοιμα που πρέπει απλώς να ζεσταθούν και να σερβιριστούν, μπορούν να σου δώσουν ένα θρεπτικό γεύμα έτοιμο μέσα σε λίγα λεπτά.

Έχοντας αποφασίσει τα γεύματα της βδομάδας σου και αγοράσει όλα τα απαραίτητα υλικά θα είναι πιο εύκολο να τα ετοιμάσεις. Διαλέγοντας διαφορετικούς τρόπους για να σερβίρεις τα ίδια υλικά, επιλέγοντας διαφορετικές συνταγές, είναι ένας τρόπος για να μην βαρεθείς συγκεκριμένα φαγητά.

2. Να έχεις πάντα φρούτα διαθέσιμα

Εφάρμοσε την παλιά παροιμία «ένα μήλο την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα»! Η καθημερινή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις μια πιο ισορροπημένη διατροφή.

3. Να τηρείς ένα πρόγραμμα

Να έχεις έναν προγραμματισμό για το τι τροφές θα ήθελες να καταναλώσεις μέσα στη βδομάδα. Έχοντας προκαθορίσει τι θα φας κάθε μέρα, θα σου γλιτώσει χρόνο από το αποφασίσεις τελευταία στιγμή τι να μαγειρέψεις και θα έχεις κανονίσει στα γεύματα, τόσο κάτι γλυκό όσο και κάτι αλμυρό. Γνωρίζοντας τι θα φας μέσα στη βδομάδα θα σε βοηθήσει και στην επιλογή των υλικών αποφεύγοντας άσκοπες αγορές.

Αυτές οι τρεις συμβουλές είναι εύκολες και σίγουρα μπορείς κι εσύ να τις ακολουθήσεις στην καθημερινότητά σου! Η υγιεινή διατροφή είναι τρόπος ζωής και σίγουρα διαφέρει για τον καθένα από εμάς. Σκέψου τι θα μπορούσες να οργανώσεις στην καθημερινότητά σου κι αν χρειαστεί ζήτα τη βοήθεια ενός διαιτολόγου για να σε βοηθήσει να προσαρμόσεις το όποιο πρόγραμμα στον δικό σου τρόπο ζωής.