Σκέφτεσαι κι εσύ λίγο τη διατροφή σου εν όψη καλοκαιριού και θέλεις να τρως πιο υγιεινά; Βάλε τα smoothies με φρέσκα φρούτα της αρεσκείας σου στην καθημερινότητά σου και θα δεις διαφορά στον οργανισμό σου! Είναι τέλεια επιλογή για οποιοδήποτε γεύμα της ημέρας, πρωινό, δεκατιανό ακόμα και βραδινό! Αντικατέστησε ένα γεύμα σου μ’ ένα θρεπτικό smoothie και θα μπαίνεις πιο εύκολα στα αγαπημένα σου ρούχα!

Οι φράουλες έχουν την τιμητική τους αυτή την εποχή, και τι καλύτερο από ένα γευστικό smoothie με φρέσκιες φράουλες!

Smoothie με φρέσκιες φράουλες
Θα χρειαστείς 300 γρ. φράουλες, 400 ml γάλα, 150 γρ. γιαούρτι και μία κουταλιά της σούπας μέλι. Τα ανακατεύεις για 2-3 λεπτά στο μπλέντερ και το σερβίρεις με τριμμένο πάγο.

Άλλη μία αγαπημένη επιλογή τα blueberries, που σε συνδυασμό με τα ροδάκινα είναι μία πολύ γευστική επιλογή.

Smoothie με ροδάκινο και blueberries
Ανακατεύεις καλά στο μπλέντερ 1 ροδάκινο, 1 φλιτζάνι blueberries, 1 μπανάνα και 1 φλιτζάνι γιαούρτι και έτοιμο το smoothie σου!

Σε περίπτωση που δεν έχεις δοκιμάσει, κεράσια με πεπόνι, μία πολύ ιδιαίτερη και νόστιμη επιλογή!

Smoothie με κεράσι και πεπόνι
Γι’ αυτό το γευστικό smoothie θα χρειαστείς 1/2 μικρό πεπόνι, 10 κεράσια (χωρίς το κουκούτσι), 1 χούφτα rasberries ή blackberries, 1/2 ποτήρι χυμό μήλου ή βερίκοκου και πάγο. Τα ανακατεύεις όλα μαζί στο μπλέντερ για 3-4 λεπτά και σερβίρεις σε ποτήρι της επιλογής σου.

Γευστικές, υγιεινές και εύκολες επιλογές για να είσαι πάντα σε φόρμα!