Την αρχή έκανε ο Γάλλος σχεδιαστή, Jacquemus, ο οποίος δημιούργησε το δικό του μοναδικό ανθοπωλείο στο Παρίσι με μπουκέτα από υφάσματά του, ακολούθησε ο Louis Vuitton που άνοιξε βιβλιοπωλείο στο κεντρικό του κατάστημα στο Saint-Germain-des-Prés στο Παρίσι και ακολούθησε η Amazon, που ανοίγει κομμωτήριο στο κέντρο του Λονδίνου.

Ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί και σε άλλους τομείς της αγοράς κάνοντας την αρχή με ένα νέο hi tech κομμωτήριο 1.500 τ.μ., που στεγάζεται σε ένα διώροφο κτίριο στο κέντρο της βρετανικής πρωτεύουσας και θα λειτουργεί επτά ημέρες την εβδομάδα. Αρχικά, το κομμωτήριο, που είναι πολύ κοντά στα κεντρικά της εταιρείας θα εξυπηρετεί μόνο τους υπαλλήλους της, όμως πολύ σύντομα θα ανοίξει τις πολυτελείς του πόρτες και για το κοινό.

hi-tech-kommotirio-amazon-londino-2

Η Amazon, που μέσα στα απανωτά lockdown της πανδημίας πούλησε εκατομμύρια προϊόντα μέσα από τις διαδικτυακές της πλατφόρμες, εντόπισε ένα επιχειρηματικό κενό στο χώρο της κομμωτικής, όπου οι υπηρεσίες παρουσιάζουν μεγάλη ζήτηση.

Έτσι, αποφάσισε να επεκταθεί και στις υπηρεσίες ομορφιάς αξιοποιώντας την τεχνολογία Augmented Reality (επαυξημένης πραγματικότητας), που θα επιτρέπει στους πελάτες να δουν πώς θα είναι μετά την αλλαγή χρώματος ή κουπ στα μαλλιά τους, που ζήτησαν.

Επιπλέον κάθε πελάτης όση ώρα θα βρίσκεται στο χώρο θα παίρνει ένα tablet Amazon Fire, με την τεχνολογία «point-and-learning» όπου θα μπορεί εύκολα και γρήγορα να μπαίνει στο e shop της Amazon και να κάνει τις αγορές του. Ένας καινούργιος επιχειρηματικός κόσμος ανοίγει νέους ορίζοντες!