H αναγκαστική παραμονή στο σπίτι μπορεί να μας έχει απαλλάξει από τα καθημερινά τρεξίματα όμως, η κούραση που νιώθουμε είναι διπλάσια. Τα άγχη, η αβεβαιότητα για την επόμενη ημέρα σε όλα τα επίπεδα και οι σχέσεις, με παιδιά και συντρόφους που δοκιμάζονται, έχουν μετατρέψει τις ημέρες μας σε δύσκολες αποστολές!

Δώσε στον εαυτό σου την πολυτέλεια ενός διαλείμματος και θα διαπιστώσεις ότι με ξεκούραστο σώμα και καθαρό μυαλό, η επόμενη μέρα θα είναι πιο αισιόδοξη. Κι αν βρεις κάποιες από αυτές τις διεξόδους αποτελεσματικές και για σένα, υιοθέτησε τες σε καθημερινή βάση.

Γιόγκα και διαλογισμός

Η γιόγκα είναι ένας καταπληκτικός τρόπος για χαλάρωση. Αν μάλιστα είσαι εξοικειωμένη μαζί της θα μπορούσες να τη συνδυάσεις με το διαλογισμό.

Αν όχι, ακόμη και λίγα λεπτά χαλαρωτικής γιόγκα, με συγκεκριμένες στάσεις του σώματος και μέσω ελεγχόμενης αναπνοής μπορεί να μειώσει σημαντικά το άγχος και την κούραση. Αυτή η πειθαρχία κινήσεων χαλαρώνει τους μύες και με έναν μαγικό τρόπο φέρνει ηρεμία, ψυχική και συναισθηματική σταθερότητα.

Απόδραση στις σελίδες των βιβλίων

Κάποιες φορές η απόδραση από την πραγματικότητα είναι ευεργετική. Και τίποτα καλύτερο από ένα βιβλίο. Διάλεξε κάτι που σου αρέσει, φτιάξε ένα ζεστό ρόφημα και απομονώσου σε μια γωνιά του σπιτιού μακριά από όλους.

Άσε την ιστορία του βιβλίου να σε ταξιδέψει μακριά από κορωνοΐούς, δουλειές και προβλήματα. Επέτρεψε στον εαυτό σου αυτό το νοητό ταξίδι.

Η ανάγνωση άλλωστε έχει δείξει ότι βοηθά στην αντιμετώπιση του ψυχικού άγχους και φέρνει μια μορφή ηρεμίας και σταθερότητας στη ζωή. Την επόμενη φορά που θα νιώσεις άγχος, απλά πάρτε ένα βιβλίο και άφησέ το να σε γαληνέψει!

Χαλαρωτικό μασάζ

Το μασάζ είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να διώξεις το άγχος και την κούραση μιας απαιτητικής μέρας. Εκτός από τις ευεργετικές ιδιότητες του ίδιου του μασάζ, έχει αποδειχθεί ότι το άγγιγμα έχει θετική επίδραση πάνω μας και λειτουργεί διπλά.

Αν και υπάρχουν πολλά είδη μασάζ, προτίμησε μασάζ στα πόδια. Είναι εξαιρετικά καταπραϋντικό μετά από μια δύσκολη μέρα και μπορείς να το κάνεις ακόμη και μόνη σου… αν δεν προσφέρονται άλλοι!.

Ένα ζεστό μπάνιο

Το νερό έχει μαγικές ιδιότητες. Ένα ζεστό μπάνιο εξαφανίζει τη σωματική κούραση και χαλαρώνει το σώμα. Είναι εξαιρετικά καταπραϋντικό. Γέμισε την μπανιέρα, ρίξε το αγαπημένο σου αφρόλουτρο και άσε την μυρωδιά του να ηρεμήσει τους μύες και να διώξει το ψυχικό στρές. Αν ο χρόνος είναι πραγματική πολυτέλεια, άσε το ζεστό νερό να τρέξει πάνω σου, κλείσε τα μάτια κι άσε τα υπόλοιπα για αργότερα.

Κάνε μια βόλτα

Η βόλτα είναι μια καταπληκτική διέξοδος. Φόρεσε τα αθλητικά σου παπούτσια, βάλε την αγαπημένη σου μουσική στα ακουστικά και ξεκίνα να περπατάς.

Ο καθαρός αέρας και η άσκηση θα σε βοηθήσει να αναδιοργανώσεις τις σκέψεις σου και να διώξεις το άγχος. Κάποιες φορές τα πιο αποτελεσματικά πράγματα βρίσκονται μπροστά μας.

Κλείσε κινητά και υπολογιστές

Καλή η τεχνολογία, αλλά πολλές φορές κουραστική. Όλη αυτή η συνεχής έκθεση στην ακτινοβολία και το μπλέ φως των οθονών δημιουργεί επιπλέον κούραση.

Κλείσε υπολογιστές και κινητά και επένδυσε στην προσωπική επαφή με τους δικούς σου ανθρώπους. Μίλα μαζί τους, ακόμη κι αν δεν είναι κοντά σου και νιώσε την ηρεμία

Κλείσε λοιπόν τους «διακόπτες» και δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου.