Σίγουρα η εμφάνισή σου είναι κάτι που σε απασχολεί! Μπορεί να είσαι από τις τυχερές που έχεις καλό μεταβολισμό και δεν χρειάζεται να καταβάλεις και μεγάλη προσπάθεια για να διατηρείς το βάρος σου και να αισθάνεσαι υγιής.

Επειδή όμως πολλές από εμάς δεν είναι και τόσο τυχερές και βασανίζονται με δίαιτες και ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο, βρήκαμε 5 μυστικά που μπορεί να σε βοηθήσουν να αποκτήσεις το σώμα που επιθυμείς, και μετά τα 40! Γιατί ως γνωστόν, τα νιάτα τα καταφέρνουν όλα πολύ πιο εύκολα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι κι εσύ δεν μπορείς να είσαι super fit!

Τι πρέπει να κάνεις λοιπόν; Σύμφωνα με μια Αυστραλή γυμνάστρια 44 ετών και μητέρα 2 παιδιών, τη Belinda Norton, υπάρχουν 5 απλά μυστικά που αν τα ενσωματώσεις στην καθημερινότητά σου, θα δεις μεγάλες αλλαγές στην εμφάνισή σου.

1, Να ξεκινάς τη μέρα σου με γυμναστική

Ακόμα και αν δεν είσαι πρωινός τύπος, προσπάθησε για μία εβδομάδα, κάθε πρωί να κάνεις μισή ώρα γυμναστική, πριν ετοιμάσεις το πρωινό σου. Μπορείς να βγεις για περπάτημα, για τρέξιμο ή να κάνεις μια βόλτα με το ποδήλατό σου, το σημαντικό είναι να ξεκινήσεις την μέρα σου με ενέργεια και κίνηση. Δοκίμασέ το, ακόμα κι αν έχεις τις αμφιβολίες σου, και μόλις δεις τις αλλαγές τόσο στο σώμα όσο και στη διάθεσή σου, δεν θα θέλεις να το σταματήσεις.

2. Να οργανώσεις τα γεύματα της εβδομάδας σου.

Προσαρμόζοντας τη διατροφή σου ανάλογα με την ηλικία σου, είναι το «κλειδί» για να έχεις έναν σωστό μεταβολισμό. Αποφεύγοντας τα επεξεργασμένα τρόφιμα, προσθέτοντας μπαχαρικά στη διατροφή σου και ενσωματώνοντας σε κάθε γεύμα σου μια μορφή άπαχης πρωτεΐνης, θα σε βοηθήσει στην καλή λειτουργία του οργανισμού σου. Το πράσινο τσάι και ο μαύρος καφές βοηθούν στην αναζωογόνηση του μεταβολισμού. Με το να οργανώνεις τα γεύματά σου σε εβδομαδιαία βάση, θα μπορέσεις να έχεις έναν έλεγχο του τι καταναλώνεις και να είσαι σίγουρη ότι λαμβάνεις όλες τις απαραίτητες τροφές που χρειάζεσαι.

3. Να πίνεις πολύ νερό.

Σίγουρα το έχεις ακούσει πολλές φορές, αλλά είναι πολύ σημαντικό να καταλάβεις τα οφέλη που έχει το νερό για τον οργανισμό σου. Το νερό όχι μόνο απομακρύνει τις τοξίνες από το σώμα σου, αλλά συνάμα αποτρέπει την επιβράδυνση του μεταβολισμού μας λόγω αφυδάτωσης. Αν πίνεις ένα ποτήρι νερό πριν και μετά από κάθε γεύμα και σνακ, θα σε βοηθήσει να παραμείνεις ενυδατωμένη καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας.

4. Να χρησιμοποιήσεις ένα booster προγεστερόνης

Ένας έλεγχος για τα επίπεδα τεστοστερόνης στο σώμα σου και μια ρύθμισή τους αν κρίνεται αναγκαίο, μπορεί να είναι πολύ ευεργετικό για το σώμα και την υγεία σου. Αυτό βεβαία είναι κάτι που θα πρέπει να το συζητήσεις με τον θεράποντα ιατρό σου, για να βεβαιωθείς ότι είναι ασφαλές για σένα. Κάνοντας το ετήσιο check up σου και συζητώντας με τον γιατρό σου μπορεί να σε βοηθήσει να βελτιώσεις ορισμένες τιμές και να «ξεμπλοκάρεις» τον οργανισμό σου, πετυχαίνοντας τα αποτελέσματα που επιθυμείς.

5. Να κάνεις 3 φορές τη βδομάδα, ένα πρόγραμμα εντατικής γυμναστικής.

Μπορείς για παράδειγμα να κάνεις ένα έντονο power walk με μικρά ενδιάμεσα διαστήματα τρεξίματος, καθώς και προγράμματα ποδηλασίας στο γυμναστήριο. Εναλλακτικά μπορείς να κάνεις έναν περίπατο ή μια συνεδρία HIIT και στη μετά 40 λεπτά προπόνησης με αντιστάσεις το απόγευμα για την απόλυτη ενίσχυση του μεταβολισμού σου. Το σημαντικό είναι να διαφοροποιείς όσο γίνεται τις ασκήσεις κάθε φορά, ώστε να εξασκούνται όλα τα μέρη του σώματός σου.

H Belinda Norton έχει το δικό της κανάλι στο youtube όπου μπορείς αν θέλεις να παρακολουθήσεις ασκήσεις και προγράμματα γυμναστικής που προτείνει.

Ακούγονται απλά έτσι δεν είναι; Ξεκίνησε να τα εφαρμόζεις κι εσύ και δες την αλλαγή στην εμφάνισή σου!