Το καλοκαίρι η ζέστη εξαντλεί τον οργανισμό που χρειάζεται περισσότερη ενυδάτωση απ’ ότι το χειμώνα. Αν όμως ανήκεις σε αυτούς που δεν είναι λάτρεις του νερού, ίσως να νιώθεις τις αλλαγές στο δέρμα και στη διάθεσή σου όταν το επίπεδο του νερού στο σώμα σου να μειώνεται. Η αίσθηση της ζέστης είναι μεγαλύτερη, το δέρμα σου δείχνει πιο ξηρό και ταλαιπωρημένο και ίσως να νιώθεις κούραση και πονοκέφαλο.

Το νερό είναι απαραίτητο στοιχείο για την ύπαρξη και την καλή λειτουργία του οργανισμού καθώς ρυθμίζει την θερμοκρασία του σώματος, λιπαίνει τις αρθρώσεις, βοηθά στην πέψη και σε πολλά ακόμη. Όμως ο οργανισμός χρειάζεται ενυδάτωση και παρότι το νερό είναι ο πιο ιδανικός ηλεκτρολύτης δεν είναι ο μόνος.

Smoothies και αρωματικό νερό

Τα smoothies με φρούτα υψηλής περιεκτικότητας σε νερό όπως καρπούζι, πορτοκάλια, ροδάκινα, ανανάς και πεπόνι μπορούν να δώσουν εξαιρετική γεύση στο ρόφημά σου και να πετύχουν διάνα στην ενυδάτωση.

Επίσης μια καράφα με δροσερό νερό, αρωματισμένο με φέτες αγγούρι και φρέσκο δυόσμο μπορεί να αποτελέσει την πιο ιδανική επιλογή του νερού σου για όλη την ημέρα.

Κάτι ανάλογο είναι και το νερό καρύδας που ενυδατώνει τον οργανισμό καθώς περιέχει μεταλλικά στοιχεία και βιταμίνες που αποκαθιστούν την ισορροπία.

Φρέσκοι χυμοί και δροσερά ροφήματα

Οι φρεσκοστυμμένοι χυμοί με όλα τα αγαπημένα σου φρούτα εποχής είναι πάντα μια εύκολη λύση ιδιαίτερα εάν θέλεις να αντικαταστήσεις τους πολλούς καφέδες με κάτι υγιεινό και δροσερό. Απέφυγε τους συσκευασμένους χυμούς γιατί έχουν πολλά συντηρητικά και ζάχαρη και πετυχαίνουν το αντίθετο αποτέλεσμα.

Τέλος, το κρύο τσάι και ροφήματα όπως χαμομήλι, μέντα, ή ένας συνδυασμός από βότανα είναι μια ιδανική επιλογή για το καλοκαίρι. Μπορείς να προσθέσεις παγάκια, ένα φύλο μέντας, μέλι και κανέλα και να το απολαύσεις στην παραλία ή το απόγευμα στη βεράντα σου.

Το σίγουρο είναι ότι ο οργανισμός σου θα είναι ενυδατωμένος κι εσύ θα έχεις την γλυκιά γεύση του καλοκαιριού στο στόμα.