Ο μήνας του Σεπτεμβρίου φέρνει μαζί του αρκετά άγχη που μπορεί να δυσκολεύουν την καθημερινότητά σου! Μετά το καλοκαίρι, ήρθε ο καιρός να οργανώσεις πάλι τη ζωή σου και τις υποχρεώσεις σου. Υπάρχουν όμως και αστάθμητοι παράγοντες που μπορεί να κάνουν την όλη διαδικασία πιο αγχωτική και δύσκολη. Γι’ αυτό βρήκαμε και σου προτείνουμε 16 εύκολους τρόπους που θα σε βοηθήσουν να απαλλαγείς από τα καθημερινά άγχη!

1. Η σωματική άσκηση
Βάζοντας την άσκηση στη ζωή σου θα σε βοηθήσει σε πολλούς τομείς και σίγουρα και στην καταπολέμηση του άγχους. Ακόμα και μερικά λεπτά άσκησης καθημερινά μπορεί να έχουν ευεργετικά αποτελέσματα για τον οργανισμό σου. Με τη συχνή άσκηση θα μπορέσεις να ελέγξεις τα επίπεδα στρες, να κοιμηθείς καλύτερα και να αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου.

2. Οι βιταμίνες και τα συμπληρώματα διατροφής
Πολλές φορές μπορεί να λείπει κάποιο στοιχείο από τον οργανισμό σου και αυτό να σε οδηγεί σε αισθήματα άγχους και πίεσης. Κάνοντας το ετήσιο check up σου και συμβουλευόμενη τον γιατρό σου μπορείς να ενισχύσεις τον οργανισμό σου με κάποια συμπληρώματα ώστε να αισθανθείς καλύτερα και γεμάτη ενέργεια!

3. Τα κεριά και τα αιθέρια έλαια
Όπου μπορείς άναψε κεριά στον χώρο που βρίσκεσαι ή βάλε αιθέρια έλαια και θα σε βοηθήσουν να ηρεμήσεις και να χαλαρώσεις. Η αρωματοθεραπεία είναι μια γνωστή τεχνική αποβολής του άγχους που μπορείς να την εφαρμόσεις εύκολα στο σπίτι ή στο γραφείο σου!

4, Η μείωση της κατανάλωσης καφεΐνης
Η καφεΐνη που βρίσκεται στον καφέ, στο τσάι, στη σοκολάτα και σε ορισμένα αναψυκτικά μπορεί να αυξήσει το άγχος ειδικά αν καταναλώνεται σε μεγάλες ποσότητες. Αν παρατηρήσεις ότι η κατανάλωση καφεΐνης σε κάνει πιο νευρική, καλό θα ήταν να μειώσεις λίγο την ποσότητα και τη συχνότητα που καταναλώνεις καθημερινά.

5. Τα ημερολόγια ευγνωμοσύνης
Γράφοντας σ’ ένα βιβλίο ή τετράδιο καθημερινά πράγματα για τα οποία αισθάνεσαι ευγνώμων στη ζωή σου είναι ένας ακόμα τρόπος διαχείρισης του άγχους. Βλέποντας σ’ ένα γραπτό κείμενο όλα τα θετικά πράγματα στη ζωή σου θα σε βοηθήσει να αισθανθείς ηρεμία και να χαλαρώσεις.

6. Οι τσίχλες
Μασώντας τσίχλες μπορεί να σε βοηθήσει να απαλλαγείς για λίγο από το άγχος της στιγμής εύκολα κι απλά.

7. Να περνάς χρόνο με την οικογένειά σου και τους φίλους σου
Αφιερώνοντας χρόνο στα αγαπημένα σου άτομα θα σε βοηθήσει να εκτιμήσεις τα σημαντικά στη ζωή και να απαλλαγείς από το περιττό άγχος. Μιλώντας και εκφράζοντας τα συναισθήματα, τις σκέψεις και τις ανησυχίες σου θα σε βοηθήσει να δεις τις καταστάσεις από μια άλλη οπτική και να μειώσει το στρες.

8. Το γέλιο
Βάλε το γέλιο στη ζωή σου, ακόμα και αν οι καταστάσεις που βιώνεις είναι δύσκολες. Σίγουρα θα υπάρχουν κάποιες στιγμές που θα μπορείς να γελάσεις και να εκτιμήσεις την αξία της ζωής. Όσο πιο συχνά γελάς, τόσο λιγότερο θα αγχώνεσαι.

9. Να μάθεις να λες «όχι»
Όσο απλό κι αν ακούγεται πρέπει να μάθεις να λες όχι σε πράγματα που σε στεναχωρούν, σε δυσκολεύουν ή σε καταστάσεις που δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις. Είναι πολύ σημαντικό να αναλαμβάνεις μόνο όσα μπορείς να κάνεις και όχι περισσότερα πράγματα.

10. Να μην αναβάλλεις πράγματα για κάποια άλλη στιγμή
Μάθε να διαχειρίζεσαι τις καταστάσεις στο παρόν, όσο δύσκολες κι αν είναι, και μην αναβάλλεις την επίλυσή τους για κάποια μελλοντική στιγμή. Με την αναβλητικότητα το μόνο που πετυχαίνεις είναι να αυξάνεις το άγχος σου αντί να το μειώνεις. Βάλε προτεραιότητες στη ζωή σου και προσπάθησε να τις τηρείς.

11. Τα μαθήματα yoga
Λαμβάνοντας μέρος σε μαθήματα yoga θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις τις τεχνικές αναπνοών σου και να επιτύχεις ηρεμία στο σώμα και στο πνεύμα σου.

12. Οι ασκήσεις ενσυνειδητότητας
Εστιάζοντας στο παρόν, εκτιμώντας τη ζωή σου και τι σου προσφέρει καθημερινά, μπορεί να σε βοηθήσει να αποφύγεις τις αρνητικές σκέψεις και να ενισχύσεις την αυτοεκτίμησή σου, προσφέροντας σου ταυτόχρονα ηρεμία και χαλάρωση.

13. Οι αγκαλιές
Οι αγκαλιές με αγαπημένα πρόσωπα, τα φιλιά, ακόμα και το σεξ, μπορούν να σε βοηθήσουν να απαλλαγείς από το άγχος. Η προσωπική επαφή και τα αγγίγματα μπορούν να σε χαλαρώσουν και να σε ηρεμήσουν σε έντονες στιγμές.

14. Να ακούς ήρεμη μουσική
Γενικά η μουσική έχει χαλαρωτικές ιδιότητες στον οργανισμό και ειδικά η ήρεμη μουσική που συνοδεύεται με ήχους της φύσης μπορεί να σε χαλαρώσει εύκολα σε στιγμές που αισθάνεσαι ιδιαίτερα φορτισμένη.

15. Οι βαθιές αναπνοές
Με το να εξασκηθείς να αναπνεύεις αργά και βαθιά όταν αγχώνεσαι θα σε βοηθήσει να ηρεμήσεις πιο γρήγορα.

16. Να περνάς χρόνο με το κατοικίδιο σου
Έχοντας ένα κατοικίδιο και περνώντας χρόνο μαζί του θα σε βοηθήσει να μειώσεις το άγχος σου και να βελτιώσεις τη διάθεσή σου.

Όλοι μας ερχόμαστε αντιμέτωποι με αγχωτικές καταστάσεις, το μυστικό είναι να μπορέσεις να απαλλάξεις τον οργανισμό σου όσο πιο γρήγορα γίνεται από το άγχος, και να μάθεις να ελέγχεις τα συναισθήματά σου ώστε να αισθάνεσαι πιο συχνά ασφάλεια, ηρεμία και ευτυχία στη ζωή σου! Το άγχος δεν έχει ηλικία γι’ αυτό πρέπει να μάθεις να το διαχειρίζεσαι όσο νωρίτερα τόσο το καλύτερο!